sobota, 25 stycznia 2014

Pieszczocha


Dziś coś nowego! Jako, że mam mnóstwo wolnego czasu w ferie, postanowiłam wymyślić sobie zajęcie. Bardzo lubię rękodzieła, dlatego pomyślałam, że bardzo łatwo będzie sobie zrobić pieszczochę. W sklepach przecież tyle kosztują, a wykonanie wcale nie jest trudne i drogie. Chciałabym się z Wami podzielić moim dziełem i wykonaniem.



Potrzebujemy:
1. Pasek skórki (dowolna szerokość, znajdziemy prawie wszędzie, można też wyciąć ze starych torebek)
2. Ćwieki (są one dostępne w dobrych pasmanteriach w granicach 40-70 gr. za sztukę, różne kształty)
3. Napy (są to te zatrzaski takie jak w portfelach, można je znaleźć w pasmanteriach)
4. Nożyczki, igła, nici (może też być coś do zaznaczania)

Dobrze... Mamy już przygotowany paseczek skórki. Na nim układamy sobie wzór ćwieków i zaznaczymy czymś widocznym kropkę, gdzie ma się ćwiek znajdować (jest to pomocne przy odmierzeniu odległości). Wbijamy go mocno i zaciskamy przy pomocy nożyczek po drugiej stronie materiału. Na końcu i na początku paska przyszywamy napy. Ważne by było to wszystko zrobione mocno, by później nie odpadło i nic się z gotową bransoletką nie działo. Efekt jest podobny do zakupionej w sklepie biżuterii. Dziękuję bardzo, myślę, że spróbujecie w domu to wykonać. Proszę uważajcie też na palce. Ja swoje całe pokaleczyłam,   ale myślę, że było warto.


































Czekajcie na jutrzejszy wpis! Buziaki~

Nariyo

7 komentarzy:

  1. Przepraszam za spam.
    Dodałam 5 rozdział. Zapraszam
    http://wystarczy-zapomniec-o-tym-co-bylo.blogspot.com/2014/01/rozdzia-5.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny blog!!!
    Bestgirl135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Może sama kiedyś spróbuje! ♡

    PS: Zapraszam do mnie: http://motus-virtute.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko blog ;p
    zapraszam do mnie : http://carmen16-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne, lubię robić takie rzeczy więc na pewno kiedyś zrobię :)


    Pozdrawiam
    http://na-przekor-innym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wiele się mówi o własnoręcznych pieszczochach. Ja bym bardzo taką pieszczochę chciała sobie zrobić, ale nie mam żadnego czarnego skórzanego paska :/ Ale koleżanka obiecała mi kupić to cudeńko na urodziny, więc może moje zmartwienia wkrótce miną *.*
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń