środa, 22 stycznia 2014

Warto pomyśleć.


Dziś zasiadłam z herbatką i ulubioną muzyką do biurka, zastanawiając się jak wypełnić wolny czas. Całe ferie siedzę w domu, dlatego mam go pod dostatkiem. Po chwili wyjęłam kartki, ołówek i kredki chcąc przelać na coś swoje emocje.

 Zastanawialiście się czy wszystko wydaje się takie jakie oko widzi? Czy osoba, która się uśmiecha jest szczęśliwa? Czy świat który wydaje się kolorowy taki też jest? Wiele ludzi oczywiście ma inne  zdanie na ten temat,  jednak ja tego tak nie widzę. Przecież nie ocenia się książki po okładce! Jeśli by uznać, że ludzie są właśnie taką książką, to z okładki wywnioskujemy, że zapowiada się cudownie, jednak z każdym rozdziałem przekonamy się co kryje w środku. Widząc ludzi na ulicach możemy porównać ich do robotów, które zaprogramowane są do pracy, nauki, zarabiania pieniędzy. Dlaczego już nie potrafimy wyrażać uczuć. Ciągle anonimowe maski. Potraciliśmy serca i chcemy być jak wielki diament, aby zwracać na siebie uwagę? Nie bądźmy egoistyczni... Kim tak na prawdę jesteśmy i do czego dążymy? Moim zdaniem każdy żyje teraz tak samo. Uczniowie są zamykani przez rodziców w klatkach bez marzeń. Żyjemy między snami, chcemy być numerem jeden, reszta odpada. Kim jest ten, który myśli, że mamy zdeptać przyjaciół by wejść na szczyt, a wmawia nam, że to tylko chwile słabości,  by tylko znieść więcej. Jak maszyny wzdychamy i nie potrafimy powiedzieć NIE! Szukamy autorytetu, by się móc wzorować na kimś kto wiele osiągnął. Dlaczego sami nie możemy w końcu czegoś zrobić? Co jest wyjątkowego w wyglądaniu jak ktoś? Nie lepiej samemu tworzyć swoją przyszłość? Oczywiście, że tak, tylko musimy się obudzić. Miejmy nadzieję na przyszłość, wierzmy w siebie i wspierajmy się. Dziękuję za przeczytanie ^.^

To co udało mi się stworzyć:


Tak... malarką to ja nie zostanę keke~ Czekajcie na jutrzejszego posta. Buziaki Nariyo~

16 komentarzy:

  1. Hm... Coś w tym jest. Znam wiele osób, twierdzących, że jest dobrze. (wiem,n że jest coś nie tak) Ale jak mamy komuś pomóc skoro ten nic nie chce powiedzieć? ;C Śliczne rysunki :D http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w tym świecie jest tak, że najpiękniejsze oczy najczęściej płaczą.
    Mało co jest takie jak widzimy, to smutne...
    Pozdrawiam,
    Ana.
    PS. Świetne rysunki.Twoje? Jeśli tak to korzystałaś z jakichś kursów rysunku mangi? Sama chciałabym się nauczyć rysować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rysunki są moje. Korzystałam z książki, którą pożyczyła mi koleżanka,a było to "Magia w mandze", czy coś podobnego (głównie były tam zdjęcia). Rysuję od dawna, więc nie miałam problemu z ich przerysowaniem. Zmieniłam parę rzeczy i oto co wyszło. Jeśli chcesz nauczyć się rysować mangę staraj się właśnie przerysowywać, a są strony internetowe, które uczą jak rysować oczy.

      Pozdrawiam, buziaki Nariyo~

      Usuń
  3. Też miałam tą ksiażkę 'magia w mandze' ! świetne :D
    Jeju , ale naprawdę ślicznie rysujesz! zazdroszczę :)
    Co do twoich postów , bardzo mnie ciekawią , dodam do obserwowanych oczywiście i postaram się tutaj częsciej wpadać!
    (zapraszam na bloga koleżanki zaobserwuj i skomentuj ją zamiast mnie,proszę ♥ )
    http://dreamsitsme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło pięknie rysujesz ludzi aż zazdroszczę ja niestety nie posiadam talentu do rysowania ludzi i podziwiam tych którzy umieją ich narysowac *^*
    Badzo ciekawy blog zaobserwuje :) Licze na to samo i dzięki za przeczytanie koma:
    http://targrayen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog!!!!!!
    Ja już dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo;) Pamiętaj, że każdy komentarz i obserwacja to wielka motywacja do dalszego działania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Best girl135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obrazki! Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, dający do myślenia! Mi się podoba!:) Wyżej ciekawy opis! Według mnie blog jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rysunki, masz talent! :)
    Co do bloga, to fajny, prowadź go dalej. Podobają mi się twoje rozmyślenia.

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową c;
    http://chane-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie rysujesz <3
    Wiele ludzi udaje, że są szczęśliwi, żeby uniknąć zbędnych pytań zadanych przez innych.

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie napisane ;]
    pozdrawiam
    http://my-body-dies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak. Bardzo ciekawie piszesz to fakt, ale jest jeden, maleńki problem.
    Szablon. Będąc szczerą, jest okropny. Za dużo się tu dzieje (bynajmniej moim zdaniem) Nic tu do siebie nie pasuje. Jeszcze to tło. Koszmar. Mi osobiście szablon się nie podoba.
    Nie. To nie jest hejt, tylko wrażanie swojej opinii.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ Postaram się coś z tym zrobić ^^

      Pozdrawiam, Nariyo ~

      Usuń
  12. ślicznie rysujesz, obserwuję ;)
    sabciaxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety teraz tak jest ;/
    Rodzice chcą, żeby ich dzieci byli idealnymi nimi. :/
    A później, jest jak jest.
    Dzisiejsze czasy, myślenie ludzi, trochę mnie to wszystko przeraża.

    p.s. Cudowne rysunki <33 Nie chcesz mnie nauczyć tak rysować? haha :p
    Życzę dużo weny w kolejnych postach ♥ :)
    Pozdrawiam :)
    #Mistake

    http://moja-pasja-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń