wtorek, 21 stycznia 2014

Witam~ Czas na kilka zdań wstępnych!



Chciałam Was serdecznie powitać na nowo powstałym blogu. Będę tu pisała o wszystkim i o niczym, a tak właściwie, to co mi do głowy przyjdzie przeleje na bloga. Myślę, że życie będzie moją inspiracją. Ogólnie jestem marzycielką, dlatego też mam bujną wyobraźnie, a moją głowę zaprzątają pytania z różnych światów. Wszystko pojmuje troszkę inaczej niż wszyscy, dlatego też jestem jedną zagadką dla wielu. Szukam odpowiedzi na wszystko, co jest inne, co cudowne i ciekawe.  Nie jestem jak inni i nie lubię, jeśli ktoś mnie do kogoś porównuje. Mam własny styl, zainteresowania i zdanie na temat różnych rzeczy. Nuda jest moim wrogiem, dlatego robię dziwne rzeczy i staram zajmować się czymkolwiek. Myślę, że będę się Wam miała czym pochwalić. W sumie zaczęłam pisać bloga, by móc się z kimś podzielić moim zdaniem, wymysłami, ciekawymi pracami, problemami i chwilami z życia. Ból jaki napotkałam w życiu (mimo młodych lat) otworzył mi oczy na bolesną rzeczywistość. Moja pasja jaką jest muzyka odciąga mnie na chwile od tego, Japonia i Korea którymi się interesuje nadają sens przyszłości i wyróżniają mnie z tego czarno-białego świata. Kiedyś właśnie powiedziałabym, że jestem jak wszyscy, że ciągle szukam swego celu, że życie nie ma sensu, a czas mija. Czas ten staram się zatrzymać, ból przetrwać i myśleć pozytywnie, jednak jak każdemu nie zawsze się to udaje. Tak więc... bloga będę starała się prowadzić ciekawie, a Was zapraszam do obserwowania i komentowania. Postaram Wam się umilić czas, przez czytanie mojego bloga. Czekajcie na jutrzejszy wpis <3

Nariyo Sani


2 komentarze:

  1. Witaj wśród bloggerów. ;3
    Życzę powodzenia w prowadzeniu, pisaniu notek, dużo weny. ;3
    Zapraszam do mnie, liczę na szczerą opinię.
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/p/rozdzia-iv.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że nie sprecyzowałaś jednej tematyki bloga, najlepiej pisać o wszystkim i o niczym, taki lifestyle :-)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :-) buziaki!!
    i powodzenia w blogowaniu :-))

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń