sobota, 25 stycznia 2014

Troszkę tolerancji - homoseksualizm



Wczoraj nie miałam jak dokończyć dla Was tego wpisu, gdyż zostałam pozbawiona laptopa -.- Dziś usiadłam do tego, skończyłam i oto co powstało z moich paru dniowych rozmyśleń . Chciałam zaznaczyć, że to, co piszę jest tylko moją opinią dlatego proszę, bez hejtów. Zapraszam, czytajcie uważnie... .

HOMOSEKSUALIZM... jest on teraz bardzo popularny, prawda? Wiele się o tym słyszy, wiele rozmawia, lecz czy są to miłe rozmowy? Nie sądzę. W tych czasach ludzie nie są zbyt tolerancyjni i tylko wyzywać by chcieli. On jest homoseksualny, więc należy go skreślić, czyż nie? Jest to chore moim zdaniem! Nie można tak postępować. Ludzi takich należy tolerować, gdyż nie jest to żadne dziwadło. Związki homoseksualne są bardzo trwałe, a dlaczego? Przecież wiadome jest to, że kobiety i mężczyźni osobno lepiej się dogadują, są ze sobą związani w przyjaźni. Mają osobne tematy, które ich ciekawią i inaczej na to patrzą. Czy mężczyzna porozmawia z kobietą o autach, a kobieta z mężczyzną o kosmetykach? Może się tak zdarzyć, ale nie sądzę, że z miłą chęcią. Zainteresowanie tą samą płcią nie bierze się z żadnych zaburzeń, jak to niektórzy myślą. Tego się  nie powinno leczyć, bo to nie jest choroba. Liczy się przecież wnętrze, zainteresowania, wspólna pasja, mile spędzony czas razem i ludzie, którzy na to patrzą są warci złota. Homoseksualiści wstydzą się ujawniać właśnie przez ludzi, którzy to tępią. Nie mogą być przez to wiecznie szczęśliwi. Wiara też, w której się wychowują jest znaczną przeszkodą. Kościół stanowczo zabrania takich związków, jest to grzech. Czy właśnie dlatego ludzie się tego boją, bronią się przed tym? Zachęcam Was do wyrażenia swojej opini na ten temat. Może niektórzy popatrzą przez tą notkę inaczej na sprawę. Bardzo Wam dziękuję.



Dziś dodam jeszcze jeden wpis za wczoraj~ Cierpliwie czekajcie ^.^

Nariyo

5 komentarzy:

  1. Pieknie napisane <3
    Homoseksualizm w Polsce jest potepiany przez kazda mozliwa osobe. Niestety zyjemy w kraju gdzie brak tolerancji to chleb powszedni... Homofobów przybywa w zastraszajacym tempie... Homoseksualisci zyja w ukryciu i nikomu nie mowia o tym kogo kochaja lub z kim sie pragna zwiazac. Nigdy nic nie mialam do takich ludzi! Przeciez milosc to milosc, niewazne czy miedzy kobieta a mezczyzna, czy tez miedzy osobami tej samej plci! Liczy sie uczucie! Mam nadzieje, ze za kilka lat, moze kilkanascie, homoseksualizm nie bedzie czyms potepianym...
    To tyle ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to ujęłaś...
    Każdy zasługuję na miłość :)
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jestem ślepa, może żyje pod kloszem, ale nigdy nie doświadczyłam niczego złego, dlatego że jestem lesbijką. Bytuje sobie spokojnie, mam dużo znajomych, kilku przyjaciół (o dziwo hetero + przyjaciółkę, która otwarcie mówi o sobie homofob) i tolerują mnie oni w 100%.
    W sumie mam pomysł dlaczego. Może zwyczajnie jestem normalną osobą, która nie wrzeszczy w twarz komu się da: JESTEM HOMO, MASZ COŚ DO TEGO?! Nie ubieram się w tęcze, nie noszę popierających homosi przypinek, niecierpię parad równości... Jedyne, do czego się przyznaję to kluby gay friendly. W Katowicach sporo ich jest, co w sumie zakrawa na miłe odkrycie.
    Jest mi przykro, że orientacja stała się czymś w rodzaju sposobu na zwrócenie na siebie uwagi czy robienia kariery. Tak być nie powinno i nikt nie powinien się obnosić z tym, z kim woli sypiać, ot co. Chcemy tolerancji? To nie oddzielajmy się od innych kreską i nie pokazujmy tą cholerną tęczą jak bardzo "inni" jesteśmy. Pokażmy za to jak wiele nas łączy z innymi i że orientacja nie jest przeszkodą w niczym. Wtedy będzie mniej problemów. Naprawdę.
    Buce czy katole będą zawsze, ale ich trzeba ignorować. Jeśli ktoś ma przyjaciół, którzy go nie tolerują - jego wina. Sam sobie takich wybrał, więc i niech sam znajdzie nowych zamiast jęczeć i się żalić. Szkołę można zmienić, środowisko też, ale przede wszystkim można zmienić swoje podejście do tematu i przestać być alienem, który uważa, że nic go dobrego nie czeka oprócz hejtów za to, że nie urodził się hetero.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Ci za ten komentarz. Dobrze, że masz takie podejście ^^

    Nariyo~

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jak będzie więcej ludzi z takim podejściem jak ty homoseksualizm nie będze już powodem do wyśmiewania się:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://blogjowita.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń